Najbardziej kosztowne pomyłki w prywatnej praktyce i Jak ich unikać?

     Czesto zastanawiałeś  się co zrobić, żeby zwiększyc dochody swojej praktyki. Jak zmniejszyc koszty, a najlepiej pozbyc się ich zupełnie. Niestety Twoja Praktyka jest jak kazda inna firma. i dochód ze sprzedazy pozwala na pokrycie wydatków, które ponosisz prowadząc dzialalność gospodarczą. Jeżeli pod koniec miesiaca masz wiecej wpływów ze sprzedaży niż wydatków to jest to Twój zysk. Tak więc jak kontrolować koszty ogólne? Mysle, ze możesz ale w małym stopniu przyniesie Ci to wzrost dochodu.. Zacznij od kosztów np. nosników. Stawkę za energie ustala Zakład Energetyczny. Możesz  wyliczyć ile płacisz miesięcznie. Zaoszczedzisz pracujac krócej ale to jest pozorny zysk. Możesz nie korzystać z telefonu internetu jednak jak pacjent ma sie z Toba skontaktować? Kupisz marnej jakości materiały i sprzet jednak czy efekt Twojej pracy bedzie zadawalający? No możesz sledzić we wszystkich firmach stomatologicznych Promocje lub kupować taniej u przygodnych sprzedawców materiałów stomatologiczych.Ale co zrobić, kiedy dany materiał się nie sprawdza lub nie spełnia Twoich oczekiwań. Wyjasnienia i dochodzenia swojej racji  pochłaniają sporo czasu.Lepszym rozwiązaniem jest stały dostawca, któremu ufasz i zawsze możesz na niego liczyć. Możesz zrobić cięcia w kosztach marketingu lub wynając lokal za niewielkie pieniadze. Ale Ty wiesz, ze wybór miejsca ma ogromne znaczenie dla pacjenta .Dlatego w lepszych miejscach ceny wynajmu sa  wysokie.I tu równiez zbytnio nie zaoszczedzisz. Widzisz, że  ciecie kosztów to nie najlepszy kierunek Twojej praktyki.. Lepszym rozwiązaniem bedzie zastanowić się co zrobić ,żeby zwiększyć dochód.                               

 Masz dwie możliwości, z której skorzystasz to bedzie Twoj wybor.

Po pierwsze możesz zwiększyć swój przychód zwiększając ilość zabiegów. Ta sytuacja wymaga odpowiedniego zaplecza. Stanowisk pracy, personelu metrażu i godzin pracy. Jezeli macie taka ilość pacjentów to możecie przyjąc takie rozwiazanie. Gorzej gdy potrzebna jest dodatkowa akcja marketingowa. A jak trzeba bedzie długo czekać na tę odpowiednią ilość pacjentów? Co wówczas. Personel musi otrzymać swoją wypłatę, wzrosną rachunki za prąd. Najprostrze akcje marketingowe pochłaniają spore koszty a na efekt trzeba troche poczekać.

Lepszym rozwiążaniem i bardziej skutecznym jest podnieść ceny. Z pewnością zaraz zaczniesz się burzyć jak to podnieść przecież mam konkurencję.Pacjent zaraz ode mnie ucieknie. Zostanę zupełnie bez pracy. Prosze nie idz tą drogą . Prowadzi ona w ślepą uliczkę. Przecież wiesz , ze jesteś dobry w tym co robisz. Twoi pacjenci wybrali Ciebie bo Ci ufają. Dlaczego maja uciekać do konkurencji? Jeżeli pójda to nigdy tak naprawde nie byli Twoimi dobrymi pacjentami, na których mogłeś budowac swoja praktykę. Zawsze zastanawiałam sie jakie ma samopoczucie pacjent, który jest przyjmowany w 12 godzinie Twojej pracy? Przecież poza praca potrzebny jest Tobie czas na odpoczynek, rodzinę, swoje pasje i przede wszystkim na pogłębianie wiedzy. Pacjent zdecydowanie doceni to, że coś wiesz i robisz dobrze niż to, że jesteś tani. I o to tak naprawde chodzi. Jeżeli jesteś zadowolony  przyciagniesz o wiele więcej pacjentów niż , kiedy będziesz się wiecznie zamartwiał z czego zapłacisz rachunki albo czy bedzie miał pacjentów.

Reklamy
Explore posts in the same categories: Blogroll

Skomentuj

Proszę zalogować się jedną z tych metod aby dodawać swoje komentarze:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s


%d blogerów lubi to: